voorbereidingen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van rob en joke penning - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van rob en joke penning - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg rob en joke

05 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Inmiddels zijn we zover, dat we met onze blog aaan het oefenen zijn, dus eigenlijk is dit een soort test om te kijken of alles loopt.Aanstaande maandag over 2 weken vertrekken wij en voor diegenen,die af en toe iets willen lezen over onze reis,hebben wij dit verslag gemaakt.
We zitten op koers en hebben nog 14 dagen om puntjes op de i te zetten,laatste inentingen te halen, dingen in huis te doen etc etc,tot gauw en hartelijke groet van ons

• 14 Februari 2016 - 16:32

Mam:

Hallo even testen of ik iets kan terug sturen
    X mam

• 16 Februari 2016 - 16:36

Rob En Vera:

Lieve Rob en Joke
    Nu is het nog 'n kwestie van dagen aftellen voordat jullie grote reis begint. net jullie schema ontvangen en het ziet er indrukwekkend uit. we reizen in gedachten stiekem met jullie mee en verheugen ons op alle verhalen en foto's.....
    dikke zoen en slaap nog 'n paar dagen lekker in jullie bedje ;o)

• 18 Februari 2016 - 14:24

Eke Zijlstra:

Dag Rob en Joke,
    Heerlijk zo'n vooruitzicht! Natuurlijk hebben jullie de planning zo gemaakt dat we elkaar eind april in Malawi treffen. Veel sterkte met de laatste loodjes!
    Annemarie en Eke Zijlstra

• 20 Februari 2016 - 16:29

Renske:

Ga jullie missen!

• 20 Februari 2016 - 17:51

Dit:

Lieve Joke en Rob,
    Oeps nu begint het op te schieten, hebben jullie al de kriebels ?
    Straks nog de hello-goodbye-borrel , zondag inpakken, maandag E.H.B.O. en dan gaan ... en genieten !
    tot blog,
    X, Dit